Blog Ini Menggunakan Hosting 15GB Dengan Harga RM80 Sahaja. Klik Untuk Info Lanjut
Powered by MaxBlogPress  

Jiwa Positif Hidup BerTuhan (JPHBT)

Menyedari KeTuhanan Allah SWT dan Kehambaan Diri Di dalam Setiap Detik Kehidupan

EBOOK JPHBT VOL 7: HIDUP BERTUHAN

14 January 2012 | Tiada Komen | Cetak Artikel Cetak Artikel

FacebookGoogle GmailYahoo MailWordPressTwittermore

Download Ebook JPHBT Vol. 7

Gunakan Email yang didaftarkan untuk login

Alhamdulillah, terima kasih ya Allah. Sesungguhnya saya sangat bersyukur dengan lahirnya ebook Jiwa Positif Hidup BerTuhan Volume 7 ini yang saya namakan Hidup BerTuhan.

Tahun ini sudah 3 tahun lebih JPHBT berkongsikan tentang jiwa positif serta hidup bertuhan. Semoga ia terus bermanafaat buat saudara semua yang membacanya. Sebuah tulisan atas pengalaman sebagai hamba yang benar-benar ingin menjadi hamba yang dipercayaiNya justeru mampu melaksanakan amanahNya dengan sempurna sepertimana yang dikehendakiNya.

Saya memohon maaf sekiranya terdapat banyak kesalahan dan kesilapan sepanjang saudara mengikuti JPHBT ini. Saya harap saudara sudi menegur dan memperbetulkan kesilapan dan kesalahan yang dilakukan oleh saya dengan niat saling memperbetulkan.

Kesilapan dan kesalahan pasti akan disedari setelah melakukan apa yang disarankan kerana apa yang disarankan di dalam JPHBT bukanlah sekadar di fikiran tetapi harus lakukan untuk memiliki pengalaman sebenar. Saudara pasti akan menyedari apa yang saya maksudkan dalam penulisan setelah merasai sendiri daripada pengalaman saudara setelah melakukan.

Semoga kita sentiasa menjadi hamba yang dipercayai Allah yang sentiasa sedar kepadaNya iaitu tanpa ada sesaat pun lupa dan melepaskan kesedaran kepadaNya.

Ikhlas
Fuad Latip
100112

Facebook Comments

  • FB GROUP JPHBT

  • JPHBT di Android Phone

  • Artikel Terkini

  • Petikan

    Ya Allah Kau kurniakan kepada kami pendamping yang terbaik, pernikahan yang berkah, rumahtangga yang sakinah, keturunan yang soleh dan solehah.
    - Fuad Latip -
  • Doa

    Ya Allah, Aku mohon kepadaMu agar Kau catatkan siapa pun yang membaca blog ini, menjadi orang-orang yang Engkau angkat kerajaannya. Engkau ampuni seluruh dosa-dosanya. Engkau buka hati yang tertutup. Engkau lembutkan hati yang keras membatu. Engkau cahayai hati yang gelap gelita. Ya Allah jadikan perkongsian ilmu ini membuatkan sisa umur kami penuh berkah. Terpelihara dari fitnah dan musibah. Amin.
  • Arkib

  • Popular Keyword